den ultimata festplatsen!

Istället för att plugga som är livsnödvändigt just nu sitter jag och tittar bröllop på datorn.
Imorgon, eller om 2 timmar går vi in på den 31:e december. Då är det 10 år sedan Simon och jag träffades för första gången, och morgondagen är också den dagen vi ska förlova oss på. Ringarna ligger fint och prydligt i asken på byrån i sovrummet. Tänk, jag ska ha på mig den där ringen resten av mig liv.
 
Idag var jag och Linda iväg och kollade på en aktuell kyrka. Den var jättefin!
Simon och jag ska kolla på 4 kyrkor i veckan. Och jag har hittat den ultimata festlokalen. Något dyr, då vi skulle hålla ner just lokal-kostnaden. Men jag vill bara ha den platsen! Man kan ha festen ute och inne, vid sjön, i naturen, på en brygga. Perfekt är bara förnamnet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0