kyrka nr: 1

Idag blev första kyrktitten! Det var till Kvillinge kyrka.
Simon tyckte kyrkan var perfekt då den ligger lite avskilt och bland skogar och gårdar. Själv vill jag åtminstone kolla på dem andra 3 jag spanat in. Men när han har bestämt sig för något är det svårt att få honom att ändra sig.
Därefter åkte vi och kollade in festplatsen jag spanat in. Vill inte avslöja än vart. Men han tyckte också den var fantastisk. Det kommer bli så fint!
 
Kan avslöja att först hade vi spikat datumet 17 maj 2014, men efter mycket tänkande så kände vi att det var dels för tidigt. Visst är maj månad fin, men om vädret sviker så kan det bli ganska kallt. Och ett typiskt sommarbröllop vill jag heller inte ha. Jag gillar mer sensommaren, simon likaså så nu har vi sagt Augusti månad. Så än sålänge siktar vi in oss på mitten, slutet av augusti. Vi tänkte vi skulle känna efter i sommar när det känns lämpligt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sanna

Om ni tar den 4 aug kan jag garantera fint väder ;) vart det sen dagen jag föddes :)

Svar: Okej, ska lägga det på minnet :) Nu är 4:e inte en lördag i augusti tyvärr.
liljasbrollop.blogg.se

2013-01-02 @ 19:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0