Planerings-lista

datum: Augusti 2014

vigsellokal: Kvillinge kyrka

festlokal: Abborreberg

budget: Vi har inte räknat på det än.. vet inte om vi vågar ;) Vi tar det som det kommer och ser vad det kostar

bröllopsresa: Inte kommit överens än, Maldiverna? Afrika?

bröllopets stil, samt klädsel: Vitt, vitt, grått, lantligt. Jag ska ha en vit klänning, han ska gr klädsel

gästlista: 60 som maxgräns har vi sagt

catering/restaurang: Vi ska inte ha någon cateringsfirma som serverar eller kör dit maten

meny: Exotisk planka/buffe, fri alkohol, efterätten är inte bestämd

fotograf: inte bestämt. Ska ha två olika

bröllopssvit till bröllopsnatten: inte tänkt på det än

Utse tärnor och marskalkar: tärnor blir Lina (Min bästa vän) och mina två systrar. Han har inte bestämt ännu

toastmaster: Inte bestämt än, men skulle gärna vilja ha Lina och det vet hon

inbjudningskort: kommer gå i vitt och grått

bröllopstårta: Något mindre bröllopstårta (vit) med flera stycken cupcakes-tårtor

brudbukett och övriga blommor: blommor i vitt vet jag bara än

transport till kyrka och festlokal: Något tvåhjuligt ;)

ringar: Jag ska ha en alliansring i vitt guld, han kommer bara lämna in sin förlovningsring och uppdatera datum för vigsel. I min vigselring ska det stå dagens datum + "genom hela livet" på latin

musik till vigseln: vi har preliminärt valt

solister till vigselakten: Har en jag måste bearbeta

musik till festen (DJ eller liveband): inte bestämt ännu

serveringspersonal: anlitar lillsyrrans vänner

kläder till tärnor och marskalkar: Ljusgråa klänningar till tärnorna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0