the ring

Nu idag undrar jag varför jag inte tog en slät ring. Nä, jag ångrar mig inte. Jag tycker om min ring jättemycket men jag brukar inte ha ringar på mig eller andra smycken, är väl bara en vanesak.
Den är fin att titta på men pärlan är lite ivägen ibland.
 
Simon och jag betalade varandras ringar. I början tänkte vi inte på att ringarnas pris spelade någon större roll. Men när vi började titta runt och det blev akutellt för att välja så blev man lite snålare. Man vill inte lägga en hel månadslön på en ring? Men å andra sidan så splitta ringens pris på alla dagar ni ska leva tillsammans? Då handlar det om ören ;)
Mitt enda krav var att det skulle vara i vitt guld och en enstensring, och inte allt för liten diamant. Dem enda kraven? Haha. 
När vi väl var på Albrekts guld så hoppade jag upp ett snäpp i storlek på stenen och med det priset. Simon ville ju bara att jag skulle bli nöjd, och jag kan säga att jag är jättenöjd över ringen.
Det dyraste och det vackraste jag någonsin ägt.. typ, iallafall i smyckeväg.
 
Simon har en slät ring i vitt guld. Och jag trodde att den skulle vara billig, runt tusenlappen men icke. Dem kan verkligen ta betalt och självklart valde han ut en ring av märket Schalins. Min är från Albrekts egna.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kälrlekensbrudpar

shit vad fin ring!!!

Svar: tack! :)
liljasbrollop.blogg.se

2013-03-12 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0