the weddingdress

Man har drömt sen man var liten att gifta sig. Och man har vetat länge hur sin bröllopsklänning ska se ut. Jag visst, tills nu. När jag satt och kollade runt kunde jag inte alls se mig själv i någon stor vit klänning. Känns tillgjort. Inte oss, inte mig.
Men sen när jag fick upp denna klänning från ingenstans på instagram så kände jag att den ska jag ha.
 
Jag hoppas jag förmedlar känslan, stilen för hela bröllopet genom denna klänning. Hela dagen ska speglas genom val av klänning.
Som ni förstår har jag inte hittat vem som sytt klänningen eller var den kommer ifrån, eller någonting. Så jag har suttit och letat sömmerska/skräddare hela hösten. Och jag ska åka till Stockholm i vår och möta upp Niklas skräddare, så får vi se om han kan uppfylla min önskning.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Flutterby Photography

Jättesöt. =)

2013-01-23 @ 22:10:58
URL: http://flutterby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0