Första mötet med skräddaren

I lördags var jag i Stockholm och hade mitt första möte med Niklas skräddare. Han kommer få sy min brudklänning.
Jag hade redan mailat honom bilder hur jag vill att klänningen ska se ut, vi kollade närmare på dem bilderna och diskuterade valet av tyg. Vi kommer köra en klänning i helspets. Håller resten hemligt.
Jag ska upp till Norrtälje den 6 juni på hundutställning, då i den vevan ska jag möta upp honom för vårat andra möte.
 
Klänningens pris hamnade på 18 000:-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna - nygift i Kanada

Lycka till med planeringen inför ert bröllop. Det är verklige superkul att planer bröllop och det finns så mkt inspiration där ute på nätet. Jag gifte mig förra sommarn och fick verkligen mitt drömbröllop. Kolla gärna in min blogg för inspiration, har massa bilder och videos :)

Lycka till med allt.

Hanna, Kanada
http://www.youtube.com/watch?v=WmAQ244ilFc

2013-05-29 @ 06:44:50
URL: http://exiback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0